6 statystyk i danych o copywritingu, które wprawiają w osłupienie
Czy wiesz, że odpowiednio skonstruowany tekst może zwiększyć zaangażowanie odbiorców i konwersję sprzedażową? Dane nie kłamią i to właśnie one są kompasem dla profesjonalnych copywriterów. Spójrz na copywriting poprzez pryzmat…
Pamięć robocza w pracy copywritera i jej znaczenie w pisaniu tekstów
Pisanie tekstów to nie tylko umiejętność przekładania myśli na słowa. Praca copywritera to skomplikowany proces kognitywny, który wymaga koordynacji wielu funkcji mózgu. Jednym z kluczowych elementów tego procesu jest pamięć…
Neuronwriter – recenzja programu do optymalizacji i tworzenia treści SEO
Zdarza mi się testować różne narzędzia do SEO copywritingu i pisania tekstów, a ostatnio w moje ręce wpadł Neuronwriter. W jaki sposób i czy warto wykorzystywać go w pracy copywritera?…
Recenzja LanguageTool – najlepsze narzędzie dla copywritera do sprawdzania pisowni?
Chcesz pisać coraz lepiej i mieć pewność, że Twoje teksty są w pełni poprawne? Szukasz narzędzia dla copywritera, które pomoże Ci szybko i skutecznie sprawdzić pisownię oraz sensowność obecnych w…
Kim jest copywriter i czym się zajmuje
„Agencja copywriterska oferuje…”, „Poszukuję copywritera z doświadczeniem…”, „Copywriting zastępuje tradycyjne dziennikarstwo…” – widzisz te wszystkie nagłówki i zastanawiasz się, co dokładnie oznaczają? W takim razie pora wyjaśnić, kim jest copywriter…
Planowanie pracy copywritera, czyli jak efektywnie zorganizować swój dzień
Dla kogoś, kto nie zajmuje się na co dzień pisaniem, praca copywritera może kojarzyć się z beztroskim tworzeniem treści w każdych możliwych okolicznościach. Tymczasem praktycy wiedzą, że aby ten rodzaj…